FANDOM

Hoth
Hoth епізод
Загальна інформація
Дата виходу
#1C1C1C;"| 29 листопада 2012 року
Кількість рівнів
 #1C1C1C;"| 40
Наступний Епізод
 #1C1C1C;" | Cloud City
Попередній Епізод
 #1C1C1C;" | Death Star
Гра
 #1C1C1C;" | Angry Birds Star Wars
Hoth (укр. Хот) - третій епізод Angry Birds Star Wars . В цьому епізоді з'явилася Лея . Також тут з'являються нові вороги - розвідувальні дроїди , майноки , і нові види свиней-штурмовиків

В цьому епізоді у свиней з'явилися шагоходи AT-AT , проти яких найбільш ефективніша принцеса Лея.

Сюжет

Після поразки у Зірки Смерті Дарт Вейдер послав розвідувальних дроїдів на пошуки повстанців. А коли пошуки закінчилися успіхом, сІтх примчав на Хот на своєму "Зоряному Руйнівнику" і послав знищити повстанців снігових штурмовиків і танки АТ-АТ . Повстанці, дізнавшись про вторгнення, приготувалися битися. Бій проходив в непростій обстановці - птахам при атаці заважав вітер. Зумівши ненадовго зломити сили ворога, база повстанців евакуювалася. А "босом" став "Зоряний руйнівник", який управлявся Максимілліаном Вірсом . Після руйнування корабля Вейдера, герої розділилися - Люку Скайуокеру належало полетіти на планету Дагоба і знайти там вчителя джедаїв Йоду, а Лея, Хан Соло і Чубакка, переслідувані флотом Імперії, догодили в астероїдне поле. 

В астероїдному полі погоня припинилася, але птахам довелося відбиватися від літаючих космічних мешканців - майноків. В кінці епізоду птахи перемагають самого жирного майнока і летять просити допомогу у ленд Калріссіан на Беспін в Хмарне місто .

Ролики

Цікаві факти

  • Якщо при вітрі вистрілити пташкою з рогатки, то її швидкість знизиться.
  • Точно невідомо як перекладається слово «hoth». Деякі вважають, що це опечатка від «hot» (рос. «Гарячий»), хоча дивно, що планета в цьому епізоді далеко не гаряча, вона крижана. Проте, можливо це просто назва, яке ніяк не переводиться.
  • В Зоряних війнах Хот - планета, покрита снігом, де цілий рік зима. Там базувалася армія повстанців після успішного знищення Зірки Смерті, пізніше їх виявила армія Галактичної Імперії.
  • В скупченні астероїдів є великі камені. Їх можна використовувати для руйнування будівель свиней. Якщо сильно вдарити по каменю, то він розділиться на 3 шматки.
  • В цьому епізоді вперше з'явилася ковзана поверхня.