FANDOM

Chuck t

Chuck time - перший епізод Angry Birds Toons. Вийшов 16 березеня 2013 року.

Опис Toons.TV

Чак випадково штовхає Реда з обриву, і біжить, щоб врятувати його, доки не стане пізно.

Дійові особи

Сюжет

Чак і Ред встановлювали рогатку на вершині серпантинної скелі, але вона почала нахилятися. Чак попередив  падіння, але в процесі він випадково штовхнув Реда зі скелі. Чак побачив, що його друг падає і негайно активував свою суперздібність, завдяки чому став швидшим за рахунок сповільнення часу.

Чак негайно побіг вниз серпантином. Але його відволік метелик. Та Чак побачив, як Ред повільно падає, і повернувся до завдання. Він спустився зі скелі та приніс корито, наповнене водою, щоб Ред не розбився, але оскільки для Чака час все ще був повільним, він вирішив відпочити: почав розгадувати кросворд, поїсти морозиво і розслабитися у кріслі, не усвідомлюючи, що корито з водою стоїть не там, куди має впасти Ред. До того часу, як Чак зрозумів це, червоний був дуже близько до землі. Чак з усіх сил намагався перемістити корито, але безрезультатно, оскільки разом з водою воно було заважке. Чак зрозумів, що Рнду загрожує небезпека, тому пірнув під нього в останню секунду, врятувавши його.

Ред розплющив очі і помітив, що Чак знаходиться під ним. Чак встає та приходить у норму. Однак у цей момент рогатка все ж таки впала зі скелі прямісінько на Чака. Ред злякався, що Чак розбився, але потім побачив дуга у пляжному кріслі без жодної подряпини. Чак підморгує камері і епізод закінчується.

У ролях