FANDOM

The Angry Birds Movie 2016 logo

Angry Birds у кіно (англ. Angry Birds Movie ) - фільм за мотивами популярної гри компанії Rovio Entertainment - Angry Birds. Дата виходу в США запланована на 20 травня 2016 року; 12 травня мультфільм вийшов в Україні.

Сюжет

У центрі сюжету - історія миролюбних птахів, що живуть на самотньому Пташиному острові. Птахи довгий час жили в ізоляції від навколишнього світу, вважаючи, що більш окрім них на світі немає нікого. Головний герой - червона пташка Ред, сирота та ізгой. У дитинстві він постійно терпів знущання від своїх однолітків, через що, подорослішавши, у того почали проявлятися спалаху найсильнішого гніву, від яких починають страждати практично всі жителі острова. В покарання за події діяння, мудрий лідер, пугач на ім'я Пекінп влаштовує суд над червоним. В покарання, він виносить Реду вирок, у вигляді обов'язкового відвідування «Курсів керування гніву», що викладаються Матільдою. У перший день занять Ред знайомиться з швидким і енергійним Чаком, яка вчинила ряд злочинів пов'язаних з перевищенням швидкості, Бомб, регулярно вибухає по самим різних причин, і Теренсом, причини вступу якого Матильда характеризує як «нещасний інцидент». На ранок наступного дня на острів прибуває таємничий корабель, з якого виходить свин по імені Леонард. Він розповідає про свій народ і представляючись птахам в кращому світлі, залишається гостювати разом зі своїми численними підданими. Довгий час свині сподобалися всім птахам. Всім, крім Реда. Саме він почав чути в них недобре наміри, і, заручившись допомогою Чака і Бомба, він вирішує забратися на найвищу гору острова, щоб знайти легендарного героя - Могутнього Орла, попросивши у нього ради, що стосується свиней. Однак при зустрічі з трьома, Орел відмовляється будь-яким чином втручатися в справи, що діються внизу. Відчайдушні Ред, Чак і Бомб пізно ввечері повертаються назад в село. Разом, вони з жахом виявляють, що поки птиці знаходилися на дискотеці Daft Piggy, свині вирішили вкрасти все пташині яйця, попутно практично повністю зруйнувавши їх село. На наступний день, Пекінпа просить вибачення у Реда, а також по поверненню вкраденого потомства. Тоді, червоний робить побудувати корабель, і орієнтуючись по сліду, залишеного свинями, відправиться на далекий Свинячий острів.Причаливши, птахи атакують свинячий місто вирішуючи використовувати рогатку - колись «подарунок», залишений свинями в якості розваги. Разом, птахи піддають Свиноград численних руйнувань. Реду, разом з Чаком і Бомбом вдається пробратися в замок, де свині намагалися приготувати яйця, зануривши їх загорнутими в гігантську сітку в чан з окропом. У цей момент на допомогу до птахів прилітає Могутній орел. Він встигає відібрати і повернути всі пташині яйця; разом з ним повертаються Чак і Бомб, але не Ред. Він вирішує врятувати ще одне яйце, яке завдяки випадку випало з сітки при спробі орла злетіти.Реда починає переслідувати Леонард, і в результаті переслідування вони виявляються під Свиноградом, у величезному сховищі динаміту. За допомогою хитрості, Реду вдається підпалити динаміт, сховавшись у впавшому на нього чані. Все місто знищується потужним вибухом, проте червоному вдається вижити. Він повертається до птахів, які проголошують його своїм героєм. Також, Орел додає від себе, що втративши віру в нього, Ред придбав віру до себе.Радісні птахи повертаються назад на острів і відбудовують своє село знову. Під час фінальних титрів є кілька натяків на продовження - насправді Леонард теж уцілів, і стверджує, що почав розробляти новий підступний план. У той же час з яйця, яке врятував Ред, вилуплюється Синя трійця, яка випробовує себе у вмінні пускання з рогатки.

Персонажі

В той же день, коли Rovio виклали промо, Sony Pictures оголосило початковий список персонажів фільму; серед героїв у ньому будуть присутні Ред, Чак, Бомб, Матильда і свині.

Незабаром після публікації нових кадрів і тізера, а також трейлерів фільму стало відомо і про присутність у фільмі таких персонажів як:

Птахи

  • Могутній Орел - колишній герой острова, відомий і до цього дня, хоч і живе життям неохайного відлюдника в горах.
  • 'Теренс - величезний, похмурий і дуже злий птах, який, не дивлячись на це, все ж вміє і любить веселитися. Використав свій величезний розмір і страхітливий вигляд проти свиней.
  • Стелла - смілива, молода і життєрадісна пташка, завжди бере участь в гущі подій. Воювала зі свинями.
  • Бабблз - на вигляд маленька, нешкідлива пташка, однак насправді вміє роздуватися до гігантських розмірів. Використовував цю свою здатність для боротьби зі свинями.
  • Хел - наївний, незграбний і доброзичливий тукан, атака на свиней якого закінчилася тим, що бідний Хел врізався в дерево.
  • Віллоу - дуже молода і наївна пташка, ніжна художниця, яка постійно ходить у смугастому ковпаку.
  • Пташенята - численні діти птахів, які мешкають на острові. Наївні, непосидючі і недосвідчені. Зуміли використати свою численність проти свиней.
  • Синя трійця - трійнята, одні з пташенят, і, судячи з усього, їх лідери.
  • Суддя Пекінп - головний серед птахів, дуже важливий, гордий і буркотливий, але насправді не має ніяких особливих переваг перед іншими птахами.
  • Сиріус - вічно застуджений й часто чхаючий птах, за допомогою якого пересувається Пекінп, щоб виглядати вище.
  • Білл Бікінс - поліцейський та правоохоронець Пташиного острова, не любить непослуху і дуже пишається своїм званням.
  • Філіп - непримітний житель острова, одного разу купив в магазині яблуко і не знає, як ним користуватися.
  • Ширлі - стара птиця, спокійно живе на Пташиному острові. Насправді любить веселитися і іноді може проявляти енергійність.

Свині

  • Леонард - правитель усіх свиней, який придумав хитрий план, завдяки якому свиням вдалося втертися в довіру птахам, після чого викрасти у них яйця. Пізніше пройшов коронацію.
  • Свині-посіпаки - численні звичайні свині, що відрізняються тільки різним ростом. Дурні і життєрадісні, ними завжди жертвує Леонард.
  • Росс - особистий помічник Леонарда, часто проявляє поспіх і бажання скоріше приступити до дії.
  • Ерл - самозакоханий свин-музикант, який вміє добре веселитися, але думає тільки про себе. Має власну музичну групу.
  • Вусатий барон - начальник промислових справ свиней, завжди готовий вступити в бій з птахами, для якого використовує різні технології.
  • Свин-кухар - особистий кухар Леонарда, який не приїжджав зі свинями на Пташиний острів. Добре готує і має власну кухню.
  • Daft Piggy - музичний дует, що складається з двох свиней в золотистому і срібному шоломах. Влаштували вечірку для птахів.

Ролі озвучували

Оригінальне озвучування

Основний склад

Ролі другого плану