FANDOM

The Angry Birds Movie 2016 logo

Angry Birds у кіно (англ. Angry Birds Movie ) - фільм за мотивами популярної гри компанії Rovio Entertainment - Angry Birds. Дата виходу в США запланована на 20 травня 2016 року; 12 травня мультфільм вийшов в Україні.

Сюжет

У центрі сюжету - історія миролюбних птахів, що живуть на самотньому Пташиному острові. Птахи довгий час жили в ізоляції від навколишнього світу, вважаючи, що більш окрім них на світі немає нікого. Головний герой - червона пташка Ред, сирота та вигнанець. У дитинстві він постійно терпів знущання від своїх однолітків, через що, подорослішавши, у того почали проявлятися спалаху найсильнішого гніву, від яких починають страждати практично всі жителі острова. В покарання за події діяння, мудрий лідер, пугач на ім'я Пекінп влаштовує суд над червоним. В покарання, він виносить Реду вирок, у вигляді обов'язкового відвідування «Курсів керування гніву», що викладаються Матільдою. У перший день занять Ред знайомиться з швидким і енергійним Чаком, яка вчинила ряд злочинів пов'язаних з перевищенням швидкості, Бомб, регулярно вибухає по самим різних причин, і Теренсом, причини вступу якого Матильда характеризує як «нещасний інцидент». На ранок наступного дня на острів прибуває таємничий корабель, з якого виходить свин по імені Леонард. Він розповідає про свій народ і представляючись птахам в кращому світлі, залишається гостювати разом зі своїми численними підданими. Довгий час свині сподобалися всім птахам. Всім, крім Реда. Саме він почав чути в них недобре наміри, і, заручившись допомогою Чака і Бомба, він вирішує забратися на найвищу гору острова, щоб знайти легендарного героя - Могутнього Орла, попросивши у нього ради, що стосується свиней. Однак при зустрічі з трьома, Орел відмовляється будь-яким чином втручатися в справи, що діються внизу. Відчайдушні Ред, Чак і Бомб пізно ввечері повертаються назад в село. Разом, вони з жахом виявляють, що поки птиці знаходилися на дискотеці Daft Piggy, свині вирішили вкрасти все пташині яйця, попутно практично повністю зруйнувавши їх село. На наступний день, Пекінпа просить вибачення у Реда, а також по поверненню вкраденого потомства. Тоді, червоний робить побудувати корабель, і орієнтуючись по сліду, залишеного свинями, відправиться на далекий Свинячий острів.Причаливши, птахи атакують свинячий місто вирішуючи використовувати рогатку - колись «подарунок», залишений свинями в якості розваги. Разом, птахи піддають Свиноград численних руйнувань. Реду, разом з Чаком і Бомбом вдається пробратися в замок, де свині намагалися приготувати яйця, зануривши їх загорнутими в гігантську сітку в чан з окропом. У цей момент на допомогу до птахів прилітає Могутній орел. Він встигає відібрати і повернути всі пташині яйця; разом з ним повертаються Чак і Бомб, але не Ред. Він вирішує врятувати ще одне яйце, яке завдяки випадку випало з сітки при спробі орла злетіти.Реда починає переслідувати Леонард, і в результаті переслідування вони виявляються під Свиноградом, у величезному сховищі динаміту. За допомогою хитрості, Реду вдається підпалити динаміт, сховавшись у впавшому на нього чані. Все місто знищується потужним вибухом, проте червоному вдається вижити. Він повертається до птахів, які проголошують його своїм героєм. Також, Орел додає від себе, що втративши віру в нього, Ред придбав віру до себе.Радісні птахи повертаються назад на острів і відбудовують своє село знову. Під час фінальних титрів є кілька натяків на продовження - насправді Леонард теж уцілів, і стверджує, що почав розробляти новий підступний план. У той же час з яйця, яке врятував Ред, вилуплюється Синя трійця, яка випробовує себе у вмінні пускання з рогатки.

Персонажі

В той же день, коли Rovio виклали промо, Sony Pictures оголосило початковий список персонажів фільму; серед героїв у ньому будуть присутні Ред, Чак, Бомб, Матильда і свині.

Незабаром після публікації нових кадрів і тізера, а також трейлерів фільму стало відомо і про присутність у фільмі таких персонажів як:

Птахи

  • Могутній Орел - колишній герой острова, відомий і до цього дня, хоч і живе життям неохайного відлюдника в горах.
  • Теренс - величезний, похмурий і дуже злий птах, який, не дивлячись на це, все ж вміє і любить веселитися. Використав свій величезний розмір і страхітливий вигляд проти свиней.
  • Стелла - смілива, молода і життєрадісна пташка, завжди бере участь в гущі подій. Воювала зі свинями.
  • Бабблз - на вигляд маленька, нешкідлива пташка, однак насправді вміє роздуватися до гігантських розмірів. Використовував цю свою здатність для боротьби зі свинями.
  • Хел - наївний, незграбний і доброзичливий тукан, атака на свиней якого закінчилася тим, що бідний Хел врізався в дерево.
  • Віллоу - дуже молода і наївна пташка, ніжна художниця, яка постійно ходить у смугастому ковпаку.
  • Пташенята - численні діти птахів, які мешкають на острові. Наївні, непосидючі і недосвідчені. Зуміли використати свою численність проти свиней.
  • Синя трійця - трійнята, одні з пташенят, і, судячи з усього, їх лідери.
  • Суддя Пекінп - головний серед птахів, дуже важливий, гордий і буркотливий, але насправді не має ніяких особливих переваг перед іншими птахами.
  • Сиріус - вічно застуджений й часто чхаючий птах, за допомогою якого пересувається Пекінп, щоб виглядати вище.
  • Білл Бікінс - поліцейський та правоохоронець Пташиного острова, не любить непослуху і дуже пишається своїм званням.
  • Філіп - непримітний житель острова, одного разу купив в магазині яблуко і не знає, як ним користуватися.
  • Ширлі - стара птиця, спокійно живе на Пташиному острові. Насправді любить веселитися і іноді може проявляти енергійність.

Свині

  • Леонард - правитель усіх свиней, який придумав хитрий план, завдяки якому свиням вдалося втертися в довіру птахам, після чого викрасти у них яйця. Пізніше пройшов коронацію.
  • Свині-посіпаки - численні звичайні свині, що відрізняються тільки різним ростом. Дурні і життєрадісні, ними завжди жертвує Леонард.
  • Росс - особистий помічник Леонарда, часто проявляє поспіх і бажання скоріше приступити до дії.
  • Ерл - самозакоханий свин-музикант, який вміє добре веселитися, але думає тільки про себе. Має власну музичну групу.
  • Вусатий барон - начальник промислових справ свиней, завжди готовий вступити в бій з птахами, для якого використовує різні технології.
  • Свин-кухар - особистий кухар Леонарда, який не приїжджав зі свинями на Пташиний острів. Добре готує і має власну кухню.
  • Daft Piggy - музичний дует, що складається з двох свиней в золотистому і срібному шоломах. Влаштували вечірку для птахів.

Ролі озвучували

Оригінальне озвучування

Основний склад

Ролі другого плану

Український дубляж

Фільм був дубльований студією «95 квартал».

Основний склад

Ролі другого плану

  • Валерій Жидков
  • Степан Казанін
  • Юрій «Юзик» Корявченков
  • Артем Гагарін та інші.

Виробництво

На початку 2012 року Rovio заявили про початок роботи повнометражного анімаційного фільму за мотивами своєї гри Angry Birds, найнявши колишнього виконавчого продюсера фільмів Marvel Studios Девіда Майзеля очолювати зйомки фільму [1].

28 вересня 2014 Rovio опублікувала дивне повідомлення на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook, в якому говорилося, що після того, як це повідомлення надішлють понад мільярд разів, вони опублікують якийсь сюрприз. Вже через два дні умова була виконана, і Rovio був викладений перший промо-арт, де було зображено головних героїв майбутнього фільму - Реда, Чака та Бомба.

Було заявлено, що режисерами мультфільму стануть Клей Кейтіс і Фергал Рейлі а сценаристом - Джон Вітті [2]. Офіційним прокатником мультфільму стане студія Sony Pictures Imageworks. Бюджет мультфільму становив 80 мільйонів доларів.

15 вересня 2015 року стало відомо, що перший тизер-трейлер вийде на третій тиждень цього ж місяця; 23 вересня 2015 року вийшов перший тизер.

Цікаві факти

Відсилання і пародії

Відсилання на оригінальний всесвіт

  • Ред просить Едварда оцінити його послуги з доставки торта від однієї до трьох зірок, що є відсиланням на систему оцінювання проходження рівня зірками з франшизи.
  • У фільмі можна чути заголовну тему гри, виконувану птахами на музичних інструментах.
  • Пташеня-футболіст при польоті від стусана Реда видав звук, який нагадує крик запуску Матильди з ранніх ігор серії.
  • Під час авіанальоту Леонард говорить: «У нас є скло, у нас є дерево, у нас є динаміт!». Скло, дерево і динаміт - одні з найпоширеніших об'єктів на рівнях гри.
  • Після запуску Ред підтискає руками ноги до тіла, приймаючи позу, подібну зовнішнім виглядом птахів оригінального дизайну з ігор і Toons.
  • Під час суду, птах-стенографіст намалював Реда, Едварда, Єву, Тімоті і зеленого пташеня стилізованих під зовнішній вигляд з ігор. Також, коли Теренс навчав птахів гніву, на дошці був намальований Ред, в точності, як у грі.
  • Після того, як Бомб виявив свиней, вони засміялися так само, як і при програші гравця в оригінальній грі.
  • У моменті, коли котел падав вниз, руйнуючи стелі й підлоги в кімнатах свиней в замку Леонарда, можна побачити, що в одній кімнаті стояв телевізор, де показувалася серія Piggy Tales «-05-0088The Catch», а пізніше і «-05-0089Dr. Pork, M.D ».
  • Сцена, в якій Теренс виявляється на пляжі раніше Чака, є відсиланням на серію Angry Birds Toons «-05-0091Run Chuck Run».

Відсилання на іншу масову культуру

  • На кораблі свиней можна помітити книгу під назвою «П'ятдесят відтінків зеленого», що є пародією на відомий роман «П'ятдесят відтінків сірого».
  • Пробігаючи палацом Леонарда, Ред натикається на коридор в якому стоять дві свині-близнючки, які є відсиланням на роман Стівена Кінга «Сяйво» і однойменний фільм Стенлі Кубрика.
  • Одна з свиней одягнена в одяг Рауля Дюка - персонажа роману «Страх і ненависть в Лас-Вегасі», а також однойменного фільму.
  • В одній сцені можна помітити плакат зі свинею з назвою «Хамлет», що є пародією на трагедію Вільяма Шекспіра «Гамлет».
  • У сцені руйнування свинячого міста птахами можна почути знаменитий «Крик Вільгельма».
  • Після запуску з рогатки Сиріус зіткнувся з білбордами «Calwin Swine», який є пародією на американську дизайн-студію «Calvin Klein».
  • Сцена, в якій Чак, прискорилися, розправляється з охороною замку Леонарда, є відсиланням до сцени з Ртуттю з фільму «Люди Ікс: Дні минулого майбутнього».
  • Картина, намальована Теренсом, є пародією на фреску Мікеланджело «Створення Адама».
  • Під час «селфі», свин з камерою вимовляє фразу «Ану втягніть пузяки! ІНСТАГРАМ!» (англ. Instagham ), що є відсиланням до популярної соціальної мережі «Instagram».
  • В оселі Могутнього Орла висять плакати «OHEY» (пародія на бренд «OBEY») ​​і «Keep calm and Mighty on» (пародія на плакат «Keep calm and carry on», також породив мем).

Галерея

Див. також

Джерела

  1. Анонс
  2. Режисери

Посилання