FANDOM

Острів
Остров 3

Острів (англ. Island) - Батьківщина і дім пташок та свиней. Розташовується в Тихому Океані. Своїми обрисами дуже схожий на Австралію. На острові відбувається дія більшості епізодів ігор Angry Birds..

Географія

Рельєф

Складається переважно з різних пагорбів, також є декілька гір. В одній з гір розташована печера, в якій мешкає Могутній орел. Наприкінці гри Angry Birds Rio з'ясовується що на острові є ще й вулкан. У центрі острова розташовується величезна скеля у формі голови свині дивиться вгору. З п'ятачків свині б'ють водоспади.

Клімат

Острів розташовується відразу в двох кліматичних поясах: Помірному і тропічному. Помірний кліматичний пояс займає більшу частину острова (як показано в Angry Birds Seasons на острові відбуваються зміни пір року), а тропічний клімат знаходиться десь на півдні: судячи з мультиплікаційної рекламі Angry Birds and Tyrkisk Peber Volcano і епізодами Surf and Turf і Pigini Beach в тропічному поясі росте дуже багато пальм, а на узбережжі мальовничий пляж, що робить південь острова схожим на Гаваї. У серії Run Chuck Run показано, що в тропічній частині є пустеля.

Внутрішні води

Згідно до карти (див. нижче) острів має всього лише три річки.

Галерея